Mulberry Grove Admin
Data dołączenia : 26/09/2019 Liczba postów : 15
| Temat: Regulamin Czw Wrz 26, 2019 2:58 pm | |
| 1. Zasady ogólne1.1.Rejestracja na forum Mulberry Grove wiąże się z przestrzeganiem poniższego regulaminu. 1.2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go. 1.3. Administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników. 1.4. Zabrania się zamieszczania na forum treści niezgodnych z prawem, dyskryminujących i obraźliwych. 1.5. Zakaz dublowania postów (wyjątkiem są Dzienniki statystyk). 1.6. Kopiowanie jakichkolwiek treści forum jest surowo zabronione. 1.7. Reklama obcych for jest traktowana jako spam, który na tym forum jest usuwany. Od reklamy są odpowiednie tematy. 1.8. Regulamin może ulec zmianie, ale Administracja ma obowiązek poinformować o tym użytkowników w odpowiednim temacie. 1.9. Regulamin dotyczy również Administracji, która ma obowiązek przestrzegania go. 1.10. Administracja zobowiązuje się do dbania o forum w miarę swoich możliwości. 2. Postaci2.1. Nickiem jest imię i nazwisko postaci. Administracja prosi o dostosowywanie się do obecnie panujących realiów w Stanach Zjednoczonych. 2.2. Po akceptacji Karty Postaci nazwisko jest przypisane do jej rodziny i mogą je nosić jedynie jej członkowie, a w związku z tym postaci spokrewnione muszą zostać zaakceptowane przez pierwszego tego nazwiska. 2.3. Wizerunkiem postaci jest zdjęcie realnej osoby o wymiarach 200p szerokości i 320p wysokości. Wizerunki można rezerwować w odpowiednich tematach na czas pisania Karty Postaci. 2.4. Tylko jedna postać może mieć dany wizerunek i jest on do niej przypisany. Kolejne postaci z takim samym wizerunkiem nie będą akceptowane (wyjątkiem są bliźniacze postaci). 2.5. Czas na skończenie Karty Postaci to dwa tygodnie od daty rejestracji. Wszelkie odstępstwa mogą zostać przedyskutowane z Administracją w prywatnych wiadomościach. 2.6. Po zaakceptowaniu Karty Postaci nie ma możliwości jej zmiany. 2.7. Po upływie miesiąca nieusprawiedliwionej nieobecności postać zostaje dezaktywowana, a jej wizerunek usunięty z grupy zarezerwowanych. 2.8. Na forum panuje bilokacja jedynie w przypadkach wydarzeń i lekcji. 2.9. Multikonta są dozwolone, jednak należy pamiętać o niezaniedbywaniu postaci. 2.10. Administracja zastrzega sobie prawo do dezaktywowania zaniedbywanych multikont. 2.11. Każda postać powinna mieć założony dziennik w kategorii "Dzienniki". 3. Zasady panujące podczas fabuły3.1. Rozpocząć grę fabularną można jedynie po akceptacji Karty Postaci, dodaniu do grupy, uzupełnieniu avatara i pól profilu. 3.2. Rozgrywkę należy rozpocząć w ciągu dwóch tygodni po akceptacji Karty Postaci. 3.3. Należy pamiętać o tym, że każda z postaci ma jakieś limity i nie jest niezniszczalna. 3.4. Obowiązkiem jest widoczne oznaczanie wszelkich opisów erotycznych. 3.5. Wulgaryzmy w rozgrywkach są dozwolone, jednak Administracja prosi o zachowanie dobrego smaku. 3.6. Mistrzowie Gry mają prawo ingerować w każdą rozgrywkę bez żadnego ostrzeżenia. 3.7. Jeśli rozgrywka jest prowadzona przez więcej niż dwie postacie, po upływie 48 godzin można pomijać nieaktywnego. 3.8. Użytkownik może dołączyć do rozgrywki jedynie po otrzymaniu zgody od użytkowników biorących w niej udział. 3.9. Opuszczenie tematu powinno być zasygnalizowane. Na końcu posta można umieścić wszelką wariację /zt, [zt], /z tematu, itd. Ostatnia edycja regulaminu: 26.09.2019 |
|